Veel gestelde vragen

Moet ik mijn bestelling direct afnemen of kan ik alvast reserveren?

Het is mogelijk om bij ons jouw bestelling alvast te reserveren, zo weet je zeker dat wij dan ook de producten op voorraad hebben. Op de pagina  waar je afrekent geef je aan dat het om een reservering gaat. In het veld eronder geef je de datum aan wanneer je de bestelling wil ontvangen. Je betaalt bij het afrekenen alvast de 1ste maand vooruit, de 2de maand brengen we in rekening als jij de bestelling 1 maand in huis hebt. Dit is een handmatige actie en één dag ná jouw bestelling zichtbaar onder "mijn account".

Betaal ik bezorgkosten?
  • Woon je in Haarlem e.o.; dan betaal je eenmalig €6,95 voor het bezorgen en retourneren.
  • Woon je buiten Haarlem;  dan betaal je eenmalig €9,95 voor zowel het versturen als retourneren van het product.
  • In overleg is het ook mogelijk om de producten in Bloemendaal op te halen. Je betaalt dan geen bezorgkosten.
Hoe werkt het bezorgen en ophalen?

Zodra je een bestelling hebt gedaan gaan wij het pakket gereed maken en bieden wij het binnen 3 werkdagen en vaak al de volgende dag aan Post.nl aan. Na het aanbieden ontvang jij een mail met Track en Trace-code zodat je de bezorging goed in de gaten kunt houden.  Ben je niet thuis, geen probleem. Je kan het pakket gewoon afhalen bij een PostNL punt in de buurt.

Als de huurtermijn is verstreken, vragen we je om het pakket – het liefste – de originele doos aan ons terug te sturen. Dit kan met het retoureticket die je een week voor het einde van de huur per e-mail ontvangt.

De doos kan worden afgegeven bij een PostNL punt. Bewaar ook het verzendbewijs goed. Dit is namelijk het bewijs dat je het pakket hebt geretourneerd. Als wij het pakket weer hebben ontvangen krijg je hiervan een bevestiging. 

Hoe kan ik opzeggen?

Na de gekozen lengte van het abonnement is het abonnement maandelijks opzegbaar. We rekenen geen borg of opstartkosten. Wel hanteren wij een opzegtermijn van één maand. Opzeggen kan dus op elk moment via www.mrbeetle.nl/mijn-account/

Hoe zit het met de kosten voor het retourneren?

De kosten voor het retourneren zijn inberepen bij de bezorgkosten (zie punt bezorgkosten). De werkelijke kosten voor het verzenden en retourneren zijn hoger, maar wij leggen een gedeelte bij om het concept toegankelijk te houden.

Moet ik schoonmaakkosten betalen?

Nee, deze kosten zijn inbegrepen. Alle producten die retour komen worden grondig gereinigd met economische  was- en schoonmaakmiddelen.